Praktijkgegevens

PIJN of SPOED?

Vakantie

HUISREGELS

Openingstijden

Ons Team

Mondzorg tarieven 2023

Uw rekeningen

Infomedics

Betalingsvoorwaarden

Corona maatregelen

Informatie

Privacy-verklaring

U en uw tandartsnota
Vanaf 2012 ontvangt u mogelijk de tandartsnota (of een deel daarvan) weer zelf. Wij besteden het notaverkeer uit aan Infomedics (De betalingsvoorwaarden zijn te lezen op onze site, of te verkrijgen in de praktijk).
Infomedics biedt alle zorgverzekeraars aan, uw nota rechtstreeks met de verzekeraar af te handelen. Als de verzekeraars hieraan meewerken ontvangt u geen nota of een deelnota. Helaas werken nog niet alle verzekeraars hieraan mee, hetgeen betekent dat u in dat geval de nota eerst zelf moet voorschieten.
Onderstaande stappen geven u precies aan op welke wijze u de ontvangen nota dient af te handelen:
 
1.   U dient de tandartsnota na ontvangst zélf in bij uw zorgverzekeraar;
2.  U betaalt de nota zélf binnen de aangegeven betalingstermijn van 30 dagen, óók als u de vergoeding van deze nota door uw zorgverzekeraar nog niet heeft ontvangen;
3.  De zorgverzekeraar vergoedt de nota aan u volgens de polisvoorwaarden van uw zorgverzekering.
 
U ontvangt géén acceptgiro meer bij deze nota omdat deze vanwege Europese regelgeving op termijn wordt afgeschaft.
U kunt de betaling voldoen via internetbankieren. De bankgegens staan op de nota. U kunt het bedrag ook overmaken via een overschrijvingsformulier van uw bank.
 
Voorkom extra kosten
Het is in uw eigen belang dat u de nota betaalt binnen de aangegeven betalingstermijn van 30 dagen. Betaalt u te laat, dan is Infomedics genoodzaakt incassokosten in rekening te brengen. Dit betekent voor u onnodige extra kosten. Wilt of kunt u alleen in termijnen betalen, neem dan direct na ontvangst van uw nota contact op met Infomedics (036-2031900) om dit te bespreken.
Indien nota's door Infomedics wegens betalingsachterstand niet meer worden geaccepteerd, zal elke vorm van behandeling worden opgeschort.
 
 
Heeft u vragen over uw betalingen of wilt u een kopie van uw nota('s), dan kunt u telefonisch contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics op 036-2031900. U kunt daarvoor ook naar de website www.infomedics.nl
 
 
Rekeningen die wij zelf mogen declareren aan uw verzekeraar, zullen wij vanzelfsprekend zelf indienen. Als u daar bezwaar tegen heeft en de rekening zelf wilt ontvangen, dan kunt u dat aangeven en dan zullen wij dat in uw dossier verwerken.