Praktijkgegevens

Informatie

Privacy-verklaring

WAT TE DOEN BIJ PIJNKLACHTEN

Bij pijnklachten op werkdagen (liefst voor 10.00 uur) de praktijk bellen voor een afspraak: 0162-427530. Dan kunnen we tijd maken voor u om uw klacht zo goed mogelijk te verhelpen. Als u vroeg belt kunt u over het algemeen dezelfde dag bij ons terecht.
Zijn wij met vakantie of afwezig, dan staat de waarneming voor overdag op de pagina: Vakantie of Afwezig

∑ Bij pijnklachten na werktijd of in het weekend kunt u telefonisch contact opnemen met:

DE DIENSTDOENDE TANDARTS: 0162-424024

Vraagt u zich af of er sprake is van spoed of denkt u dat behandeling misschien kan wachten tot de eerstvolgende werkdag? De spoeddienst kan dit met u bespreken.

De weekenddienst is niet voor problemen die door uw eigen tandarts op normale werkdagen verholpen kunnen worden. Een uitgevallen vulling die geen klachten geeft, kan rustig enkele dagen later gerepareerd worden. In de dienst worden meestal alleen noodvullingen gelegd. Heeft u geen last, wacht dan tot uw eigen tandarts er op werkdagen weer is en maak een afspraak.

In de weekenddienst wordt meestal contante betaling gevraagd. Omdat u meestal niet bekend bent bij de dienstdoende tandarts is dat gebruikelijk. Het komt helaas te vaak voor dat patiŽnten hun rekening niet betalen of een valse naam en/of adres opgeven.
∑ Niet alle tandartspraktijken hebben een pinapparaat. Vraag de tandarts of er contant afgerekend moet worden zodat u niet voor verrassingen komt te staan. U krijgt vervolgens gewoon een rekening of specificatie van de kosten die u bij uw verzekering kunt indienen.
∑ Het kan gebeuren dat een tandarts buiten Oosterhout dienst heeft. Terheyden, Teteringen, Raamsdonksveer, Made en Geertruidenberg vallen onder het waarnemingsgebied van de tandartsen.